reklama

V politike: Teroristi

Čo sa deje v UK v posledných dňoch viete z novín. Dávam v plen svoj názor na to, ako by som začal robiť poriadok ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Po posledných útokoch tu v Británii mám chuť odoprieť všetkým teroristom akékoľvek ľudské práva. A začať s krátkymi procesmi. Teroristi a ich spolupracovníci trest smrti, rodinní príslušníci deportácie do krajiny pôvodu a s danou krajinou tvrdé sprísnenie vízového režimu.
Začalo sa tu rozprávať o zavedení uchovávania a kontroly odtlačkov prstov pri príchode pre cudzincov z nebezpečných krajín. Ja by som to s kľudom zaviedol zo všetkých krajín. A v rámci celej EU.

Je známu skutočnosťou, že ľudia z niektorých afrických krajín po vyhostení zmenia identitu a vracajú sa naspäť do UK. Takisto sa hovorí, že získať falošný pas nieje až také zložité. Takže identifikačná databáza by podla mňa vôbec nebola na zahodenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak a teraz to dostanem od všetkých paranoikov. Len by ma zaujímalo ako by chceli riešiť momentálnu situáciu. A nie, nezaujíma ma ako by sa jej boli vyhli neútočením na Irak a Afganistan.

Jan Matis

Jan Matis

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne žijem v Anglicku. Som extrovert so sklonmi k pozitívnemu pohľadu na svet. Zoznam autorových rubrík:  Staviame domSpoznávame AnglickoBanícke príbehyHistóriaV politikeAko na toUDHZo životaNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu