reklama

Údolie plné prekvapení

Takmer každá dolina má svoje príhody. O týchto som sa dozvedel od známych z neďalekého okresného mestečka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Kokosman

Povedal mi: "Chodievam do Dobročskej doliny na huby. Hlboký les, krásne huby. Pokoj. Občas aj nejaké to zvieratko stretneš. Raz som tam takto bol a za zadkom mi spravil medveď: "Brum, Brum". Som síce učiteľom telocviku, ale v škole sa na tyč už nevyštverám. Ako som však počul toho medveďa, tak som vyletel na taký hladký buk, doteraz neviem ako. Som sa držal skoro úplne na vrcholci asi dve hodiny kým ten medveď odišiel. Nie, že by som ho zaujímal, ale potuloval sa v okruhu 100 metrov a stať sa objektom jeho záujmu som naozaj nechcel. Medveď odkráčal a ja som prišiel na to, že mám problém. Desať metrov k zemi a úplne hladký kmeň. Pustiť dolu som sa bál snáď viac ako toho medveďa. Ako som tak rozmýšľal, čo budem robiť, išli po neďalekej lesnej ceste iní hubári. Kričal som a našťastie ma počuli. A hodnú chvíľu im trvalo kým pochopili, že po nich chcem, aby doniesli rebrík, aby som mohol zliezť. Prišla sa na mňa pozrieť celá dedina."

Zlodej

Poznám chlapíka, zhodou okolností býva v spomínanej doline. Jedného dňa sa vybrali spolu s manželkou a svokrou do Detvy na nákupy. Keď už mali všetko nakúpené, zastavili sa ešte v banke. Najprv vyšiel z auta chlap. Spokojne nechal kľúčiky v zapaľovaní a mobil na palubovke a už stál v banke v rade. Zrazu sa mobil rozzvonil a jeho manželka vybehla za ním. Veď babka je v aute, tak sa nemá čo stať. Napriek tomu, kým sa žena stihla vrátiť tých pár krokov z banky, situáciu využil zlodej, ktorý si babku nevšimol. Sadol za volant a už aj dupal na plyn. Dcéra stihla zahliadnuť len prekvapenú tvár svojej mamy na zadných sedadlách. Kým sa babka stihla spamätať, boli už mimo mesta. Potom sa však nedala zahanbiť. Schytila dáždnik a poďho biť zlodeja hlava-nehlava. "Odkundes. Vydriduch. Papľuha. Zlodejisko. Že sa nehanbíš!" Zlodeja to tak prekvapilo, že sa otočil a počas jazdy sa snažil brániť babkiným úderom. Nedával teda pozor na cestu a s autom skĺzli do priekopy. Babke spokojne zapnutej bezpečnostným pásom sa nič nestalo ale mladý muž si vybil dva zuby. Tak len vybehol z auta a stratil sa v neďalekom lese. O malú chvíľočku sa objavili zaťom zalarmovaní policajti. A keď im dcéra s mamkou popisovali zlodeja tak len pokyvkávali hlavami: "To je známa firma. Posledne sa pokúsil ukradnúť kombajn."

Jan Matis

Jan Matis

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne žijem v Anglicku. Som extrovert so sklonmi k pozitívnemu pohľadu na svet. Zoznam autorových rubrík:  Staviame domSpoznávame AnglickoBanícke príbehyHistóriaV politikeAko na toUDHZo životaNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu