reklama

Anglicko: Sídlo zamestnávateľa

V práci mi pridelili kolegu, aby ma zaučil. Tak sa mi trochu venuje a popri tom sa navzájom spoznávame.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Sídlo máme krásne. Také, aké prináleží, k takej veľkej medzinárodnej korporácii, v akej pracujem. Je rozdelené do troch nezávislých blokov a každý má sklené priečelie so zasklenou chodbou popred celú prednú stenu. Hneď prvý deň si kolega povzdychol: "Keď som v lete nastúpil do práce ja, vôbec som nechápal na čo preboha zasklili ten chodník."
"A?", pýtam sa ho.
"No a potom začalo pršať."
Mimochodom, chlapík sa na ďalší deň v práci neukázal. Hneď som dostal otázku, že čo som mu spravil.

Jan Matis

Jan Matis

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne žijem v Anglicku. Som extrovert so sklonmi k pozitívnemu pohľadu na svet. Zoznam autorových rubrík:  Staviame domSpoznávame AnglickoBanícke príbehyHistóriaV politikeAko na toUDHZo životaNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu