reklama

Anglicko: Návšteva

Poznáte to. Žijete v zahraničí a radi uvítate priateľov: "Môžeme vás prísť navštíviť?" "Jasné. Nafukovačku máme, takže potrebujete len seba a pršiplášte." A tak sa začína dobrodružstvo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Dostať sa do Anglicka je už relatívne jednoduché. Tri letecké spoločnosti lietajú doslovne každú chvíľu. Stačí naozaj len pozrieť na stránky spoločností SkyEurope, Ryanair a EasyJet , zvoliť si správny dátum a vybrať si najlacnejšie letenky. Mne sa oplatilo aj vymýšlať a brať každý smer inou spoločnosťou. V daný deň prídete dostatočne skoro pred odchodom lietadla na letisko, nasadnete do lietadla a je to.
Informácia ako sa dostať ku mne bola stručná: "Keď sa dostanete von z pasovej kontroly a budete mať už aj svoju batožinu, po pravej strane východu z budovy je stánok autobusov NationalExpress. Kúpite si lístok do Hatfieldu a necháte sa nanavigovať na autobusovú stanicu. Je hneď pred budovou letiska . V Hatfielde vystúpite a cinknete mi na mobil. Mo alebo ja sadneme do auta a prídeme Vás vyzdvihnúť."
Bohuprisahám šiel by som ich na to letisko vyzdvihnúť. Ale išli ráno a ja som na ten deň nedostal dovolenku a mal strašne veľa práce. Prvá sms správa ma uspokojila informáciou že sú na letisku:"Snažíme sa dostať k peniazom. Koho by to napadlo, že sto vašich bubáčikov je viac ako môj denný limit." Ďalšia bola tiež v pohode:"Už sme v autobuse." A potom prišiel telefonát:"Mali sme vystúpiť na prvej zastávke pri tej univerzite?"
"Áno, áno. Presne tam. Už vám posielam ..."
"No, tak tam sme nevystúpili. Čo teraz?"
"Mno ak to ide do Lutonu tak vystúpte tam a choďte na 321 alebo 320 do St. Albans a ak na Heathrow tak do St. Albans ide 724."
"Ide to na Heathrow."
"Alebo sa môžete vybrať do Londýna a večer vás prídem niekam vyzdvihnúť"
"Uvidíme."
Teraz tu sedím, a celý nervózny čakám, kedy sa zase ozvú. A búcham si hlavu o stenu, že som im neprízvukoval, že tam, kde bude autobus stáť, je univerzita.

Jan Matis

Jan Matis

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne žijem v Anglicku. Som extrovert so sklonmi k pozitívnemu pohľadu na svet. Zoznam autorových rubrík:  Staviame domSpoznávame AnglickoBanícke príbehyHistóriaV politikeAko na toUDHZo životaNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu