reklama

Hrôzostrašná fotka

Dnes k nám na návštevu prišiel veľký boss.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

To som sa vlastne ešte nepochválil. Pracujem pre jednu americkú korporáciu. Ale sedím na detašovanom mieste. Priamo u zákazníka. A tak sú veci, ktoré ma takmer vôbec nepália. Napríklad prístupová karta do budov môjho oficiálneho zamestnávateľa. Už rok mám kartu na prístup k zákazníkovi a tá mi zatiaľ postačovala. Ale časy sa menia a už čoskoro budem musieť používať zamestnávateľovu kartu na prístup do počítača. A tak som poctivo vyplnil štvorstranový formulár, vybojoval s mobilom fotiaci boj a vytlačil fotku, ktorú som považoval aspoň za aký taký úspech. Všetko som to poslal na správnu adresu, ale mesiac prebehol a moja karta nikde. A keďže sa u nás dnes objavil veľký šéf, tak som sa spýtal. A z otočky som dostal odpoveď: "Tá tvoje fotka je tak hrozná, že pani, čo vyrába tie karty už trikrát z utekala z miestnosti keď si prišiel na radu."

A potom že veľkí manažéri nemajú zmysel pre humor.

Jan Matis

Jan Matis

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne žijem v Anglicku. Som extrovert so sklonmi k pozitívnemu pohľadu na svet. Zoznam autorových rubrík:  Staviame domSpoznávame AnglickoBanícke príbehyHistóriaV politikeAko na toUDHZo životaNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu