reklama

V politike: Chrapúň na ministerstve spravodlivosti

Je zarážajúce, ako sa môže človek s tak nízkymi osobnostnými kvalitami dostať na ministerský post, ktorý má symbolizovať právo a spravodlivosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Harabín preukázal svoje kvality, už keď bol predseda najvyššieho súdu a hlasovaním za seba znevýhodnil svojho protikandidáta.

Po dosadení na post ministra spravodlivosti sa predviedol v tom najlepšom svetle a nechal služobné (štátne, platené z Vašich daní) auto šoférovať synáčikovi.

Aký je štátny záujem na tom aby sa ministrov syn vyvážal na štátnom aute ? Podla mňa žiaden.

"Ani ako sudca a doteraz ani ako minister spravodlivosti som neporušil zákon. A uisťujem vás, že ho neporuším ani do budúcnosti." povedal v rozhovore pre SRo Harabín.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže Harabín je spokojný sám so sebou. Neporušil zákon a to že sa jeho rodinka vyváža za štátne peniaze (teda Vaše dane) mu viditeľne nevadí. A keďže je chrapúň otecko, niet sa čo čudovať, že synáčik čuší ako voš pod chrastou. (Alebo som niečo prepočul?)

Dovolím si citovať z volebného programu strany Smer: "SMER – sociálna demokracia považuje za mimoriadne dôležité budovať dôveru občanov v schopnosť štátu a jeho orgánov vysporiadať sa s veľkými prípadmi ekonomickej kriminality a politickej korupcie, chrániť ich životy, zdravie, slobodu, majetok a ďalšie práva a zabezpečiťelementárnu rovnosť pred zákonom."
Ja osobne si nemyslím, že som si pred zákonom rovný s Harabínom juniorom. Ja nemám otecka ministra, ktorý by mi dal štátne auto na vyvážanie. A keď som svoje služobné auto od zamestnáveteľa potreboval na súkromné účely, tak sa mi svojho času navyšoval základ dane a musel som si platiť aj benzín.

Jan Matis

Jan Matis

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne žijem v Anglicku. Som extrovert so sklonmi k pozitívnemu pohľadu na svet. Zoznam autorových rubrík:  Staviame domSpoznávame AnglickoBanícke príbehyHistóriaV politikeAko na toUDHZo životaNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu