reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jan Matis

Jan Matis

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne žijem v Anglicku. Som extrovert so sklonmi k pozitívnemu pohľadu na svet. Zoznam autorových rubrík:  Staviame domSpoznávame AnglickoBanícke príbehyHistóriaV politikeAko na toUDHZo životaNezaradené

reklama

Ako na to

Ako som sa stal číslom v štatistike o prasačej chrípke.

Jan Matis

Ako som sa stal číslom v štatistike o prasačej chrípke.

Ako som sa stal číslom v štatistike o prasačej chrípke.

  • 21. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 880x
  • 22
Anízovo škoricový čaj

Jan Matis

Anízovo škoricový čaj

Opäť dávka niečoho teplého na zohriatie duše i tela.

  • 21. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 857x
  • 5
Zázvorový čaj

Jan Matis

Zázvorový čaj

V týchto jesenných chvíľach každý potrebuje niečo na povzbudenie tela i duše. U mňa je to zázvorový čajík. A tak vám predkladám recept, ako si ho varím ja.

  • 14. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 716x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu