reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jan Matis

Jan Matis

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne žijem v Anglicku. Som extrovert so sklonmi k pozitívnemu pohľadu na svet. Zoznam autorových rubrík:  Staviame domSpoznávame AnglickoBanícke príbehyHistóriaV politikeAko na toUDHZo životaNezaradené

reklama

Zo života

Hrôzostrašná fotka

Jan Matis

Hrôzostrašná fotka

Dnes k nám na návštevu prišiel veľký boss.

  • 23. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 406x
  • 13
Mám rád

Jan Matis

Mám rád

Mám rád ako vonia vzduch krátko skončení dažďa.

  • 6. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 754x
  • 4
Údolie plné prekvapení

Jan Matis

Údolie plné prekvapení

Takmer každá dolina má svoje príhody. O týchto som sa dozvedel od známych z neďalekého okresného mestečka.

  • 24. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 813x
  • 1
Angličan na Slovensku

Jan Matis

Angličan na Slovensku

Mám kamarátku. Táto kamarátka si bola pocvičiť angličtinu na jeden rok priamo v anglicku. A našla si tam nápadníka.

  • 23. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 562x
  • 26
Francúzsky černoch a slovenské zemiaky

Jan Matis

Francúzsky černoch a slovenské zemiaky

Mám známych, ktorí majú neter a tak sa ku mne dostali nasledujúce príbehy.

  • 22. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 840x
  • 11
reklama
Vynikajúci podnikateľský zámer

Jan Matis

Vynikajúci podnikateľský zámer

Takmer dva roky dozadu som bol 5 týždňov na školení v Juhoafrickej Republike.

  • 21. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 532x
  • 5
Murári

Jan Matis

Murári

Cez víkend som bol u rodičov. Pomaly, podľa množstva peňazí, prerábajú a izolujú dom. Tento krát prišlo na výmenu vchodových dverí.

  • 16. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 660x
  • 2
Kocúrkovo

Jan Matis

Kocúrkovo

Každá obec má svoj štýl a svoje problémy. A tak je to aj u nás.

  • 15. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 499x
  • 8
Prepad v banke

Jan Matis

Prepad v banke

Raz za čas človek navštívi aj banku. Takú kamennú, s tetami za prepážkami.

  • 14. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 622x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu